fitnesscentra.cz-TRENÉRSKÉ KURZY (INSTRUKTOR FITNESS), trenerska skola, osobní trenér , fitness a kulturistika,masérské kurzy,posilování,masáže,rekvalifikační masérské kurzy-masér, masérská škola
fitness, kulturistika, posilování,hubnutí, masáže,celulitida,masážní stoly a lehátka,maserske lehatka a stoly,rekvalifikační kurzy-masér,výživa, cvičení
Služby Ceník Kontakt
kulturistika,fitness, posilování, masáže, obezita,masazni stoly a lehatka, celulitida,rekvalifikační kurzy-masér, hubnutí,výživa, masérská škola
Vše pro zdraví a masáž, masážní a tělové oleje, masérská lehátka, knihy, léčivé masti,čaje, byliny, kosmetika...
                Foto dne
 sexyfotodne `
Trénink: Základní principy rýsování
Uvedené Weiderovi zásady vám pomohou k vyrýsování vašich svalů, které jste po celý rok tak těžce získávaly. Před samotným rýsovacím tréninkem je zapotřebí už v objemovo - rýsovací fázi více zapojit izolované cviky, nepoužívat již pyramidy a je třeba omezit cheating. Stálé svalové napětí a vrcholná kontrakce by měly být prioritou v tréninku.A také dochází k postupnému zvyšování počtu opakování a snížení přestávky mezi sériemy

  • každá svalová partie se může procvičit 2 až 3 krát týdně
  • vhodné použít šestidenní dělený trénink
  • nejlépe dvoufázově (trénink 2 x denně )
  • série po 10 - 15 opakování, pro nohy až 20 opakování
  • zkracování přestávek mezi sériemy na 1/2 min
  • upřednostnit supersérie, trojsérie, gigantické série, násobné série, izo - tenze, vrcholná kontrakce, stálé svalové napětí
  • velké svalové partie procvičovat až 25 sériemi, malé až 15 sériemy
  • používat více izolovaných cviků s tím, že se použije vždy jeden základní cvik
Je třeba zdůraznit, že mnohem větší roli v této etapě hraje forma diety, kterou zvolíme a především jak ji dodržujeme.

Pavel Janát
pavel@fitnesscentra.cz


Rekvalifikační masážní kurzy: masér(ka)

Masáže:čínské,proti celuitidě, relaxační..

« zpět

Další články v této sekci:
www.fitsport-jt.cz www.aminostar.com

www.sportovni-vyziva.cz
www.fitsport-jt.cz www.aminostar.com