fitnesscentra.cz-TRENÉRSKÉ KURZY (INSTRUKTOR FITNESS), trenerska skola, osobní trenér , fitness a kulturistika,masérské kurzy,posilování,masáže,rekvalifikační masérské kurzy-masér, masérská škola
fitness, kulturistika, posilování,hubnutí, masáže,celulitida,masážní stoly a lehátka,maserske lehatka a stoly,rekvalifikační kurzy-masér,výživa, cvičení
Služby Ceník Kontakt
kulturistika,fitness, posilování, masáže, obezita,masazni stoly a lehatka, celulitida,rekvalifikační kurzy-masér, hubnutí,výživa, masérská škola
Vše pro zdraví a masáž, masážní a tělové oleje, masérská lehátka, knihy, léčivé masti,čaje, byliny, kosmetika...
                Foto dne
 sexyfotodne `
Začátečníci
Základním pravidlem je procvičování celého těla v jedné tréninkové jednotce. Dbejte na pořadí prováděných cviků. Provádějte cviky od největší svalové partie k nejmenší. Tady jsou další doporučení:

  • Před vlastním tréninkem se dostatečně roztrénujte
  • První sérii provádějte vždy s lehkou váhou na prohřátí daného svalu
  • Upřednostňujte cviky s vlastní vahou
  • Počet sérií můžete stanovit na 3 a opakování u většiny cviků na 10 až 15
  • Délka jedné tréninkové jednotky by neměla přesáhnout 90 minut
  • Přestávka mezi sériemi by měla být u malých svalových skupin 1 minuta a u větších (prsa, záda, nohy) by měla trvat 2-3 minuty
  • Netrénujte více jak 3 x týdně
  • Doplňujte trénink aerobními aktivitami
  • Kombinujte cvičení s činkami s cvičením na přístrojích

Příklad tréninkového plánu

Cvik Série Opakování
Hyperextanze 3 max.
Stahování kladky za hlavu 3 10 - 15
Bench-press 3 10 - 12
Dřepy s velkou činkou 3 10 - 15
Sedy lehy(pozor na záda) 3 max
Metronomy 3 max.
Přítahy nohou k hrudníku v sedě 3 max.



Rekvalifikační masážní kurzy: masér(ka)

Masáže:čínské,proti celuitidě, relaxační..

« zpět

Další články v této sekci:
www.fitsport-jt.cz www.aminostar.com

www.sportovni-vyziva.cz
www.fitsport-jt.cz www.aminostar.com