fitnesscentra.cz-TRENÉRSKÉ KURZY (INSTRUKTOR FITNESS), trenerska skola, osobní trenér , fitness a kulturistika,masérské kurzy,posilování,masáže,rekvalifikační masérské kurzy-masér, masérská škola
fitness, kulturistika, posilování,hubnutí, masáže,celulitida,masážní stoly a lehátka,maserske lehatka a stoly,rekvalifikační kurzy-masér,výživa, cvičení
Služby Ceník Kontakt
kulturistika,fitness, posilování, masáže, obezita,masazni stoly a lehatka, celulitida,rekvalifikační kurzy-masér, hubnutí,výživa, masérská škola
Vše pro zdraví a masáž, masážní a tělové oleje, masérská lehátka, knihy, léčivé masti,čaje, byliny, kosmetika...
                Foto dne
 sexyfotodne `
Trénink  >>  Poradna
Jak na objem?
OTÁZKA: Jaké jsou základní pravidla pro nabírání svalové hmoty?
ODPOVĚĎ: Je to především v jednoduchosti.Řiď se těmito principy:Používej nejtěžší možné zátěže.Cvič s činkami.Nezařazuj na svalovou partii více jak 4 cviky.První cviky by měl být ten nejtěžší a nejzákladnější.Zkus odcvičit v co nejmenším počtu sérií nejtěžší možnou zátěž.Dělej každou těžkou sérii až do vyčerpání.Nedělej více jak 10 opakování.Snaž se o přesnou techniku, na cheating opatrně, ale používej ho. Každou svalovou skupinu neprocvičuj více jak 2 x za týden.

Kolik opakování na břicho?
OTÁZKA: Jak mám cvičit břicho, jedná se mi hlavně o počty opakování.
ODPOVĚĎ: Většina tréninkových programů se zaměřuje na zvyšování mohutnosti. Při tréninku břicha je tomu kapku jinak. Vyrýsované a dobře propracované břišní svaly přidají na celkové simetrii postavy.Dělej tedy hodně opakování při nízké váze zátěže a velmi přesnou techniku.

Jak často těžké váhy?
OTÁZKA: Nevadí když používám celý rok těžké váhy.
ODPOVĚĎ: To, že je potřeba tělo neustále stresovat ,aby si svaly nezvykly na stereotyp a nepřestaly růst je obecně známo. Pokud tedy celý rok používáš těžkou váhu, používej jiné změny, jako např. změna pořadí cviků, jiný úhel procvičování svalu atd…Sleduj reakci svého těla pro zjištění účinnosti těchto změn.

Příliš starý na posilování?
OTÁZKA: Je mi 41 roků. Před 9 měsíci jsem začal posilovat systémem 2+1.Poté jsem přešel na 3+1. Zvýšil jsem svojí sílu a shodil 7 kg. Na druhé straně jsem nedosáhnul žádné výsledky v budování svalové hmoty. Není to díky mému věku?
ODPOVĚĎ: Máte pravdu i nemáte. Každý jednotlivec má pro růst svalové hmoty jiné dispozice, které se mění s věkem. Avšak za předpokladu správného posilování, výživy, relaxace a celkového přístupu můžete očekávat zlepšení. Klíč k úspěchu je jedině ve vás! Prvním krokem je správně trénovat , stravovat se a relaxovat.Jestliže už nejste nejmladší, nejlepší způsob je trénovat méně , ale o to tvrději. To nemusí znamenat používání stále větších zátěží, ale především provádět cviky přesnou technikou a celkově svižnějším tempem.

Po každé byste měli mít pocit napumpování. Při zpomalení v negativní části pohybu, tento efekt zvýrazníte. Dělejte mezi sériemi strečink, abyste si udrželi ohebnost a napumpování. V průběhu jedné hodiny byste měli zvládnou alespoň 30 sérií. Doba posilování by neměla přesáhnout 1,5 hodiny.

www.fitsport-jt.cz www.aminostar.com

www.sportovni-vyziva.cz
www.fitsport-jt.cz www.aminostar.com