fitnesscentra.cz-TRENÉRSKÉ KURZY (INSTRUKTOR FITNESS), trenerska skola, osobní trenér , fitness a kulturistika,masérské kurzy,posilování,masáže,rekvalifikační masérské kurzy-masér, masérská škola
fitness, kulturistika, posilování,hubnutí, masáže,celulitida,masážní stoly a lehátka,maserske lehatka a stoly,rekvalifikační kurzy-masér,výživa, cvičení
Služby Ceník Kontakt
kulturistika,fitness, posilování, masáže, obezita,masazni stoly a lehatka, celulitida,rekvalifikační kurzy-masér, hubnutí,výživa, masérská škola
Vše pro zdraví a masáž, masážní a tělové oleje, masérská lehátka, knihy, léčivé masti,čaje, byliny, kosmetika...
                Foto dne
 sexyfotodne `
Fitness jídelníček bez omezení příjmu energie
Ukázka třídenní diety, při které můžete naplno cvičit, protože neomezuje příjem energie a tudíž budete mít dostatek sil na svůj trénink. Zaměřuje se na redukci tučných jídel při dostatečném zachování příjmu energie, kterou si ale musíte uzpůsobit dle vašich potřeb, např. vysokoproteinovými doplňky.


  • 1. DEN
Snídaně
1 uvařené vejce, 1/2 grapefruitu nebo 1 pomeranč, 1 plátek celozrnného chleba, 200 ml nízkotučného mléka
Svačina
600 ml popcornu, 1/2 l minerálky, jablko nebo broskev
Oběd
100 ml nízkotučného bílého jogurtu nebo sýra, 300 ml směsi z čerstvého nakrájeného ovoce, 2 celozrnné chlebíčky, 200 ml nízkotučného mléka
Svačina
600 ml popcornu, 1/2 l minerálky, jablko nebo broskev
Večeře
1 drůbeží hamburger- 125 g uvařený v páře, bylinný čaj, velká salátová mísa se zálivkou ze 2 polévkových lžic olivového oleje s otcem, 200 ml neloupané rýže uvařené v páře, 400 ml nakrájené mrkve a uvařené v páře
  • 2. DEN
Snídaně
300 ml musli, ovesných či kukuřičných vloček, 150 ml nízkotučného mléka, 150 ml ovoce, bylinný čaj
Svačina
600 ml čerstvé zeleninové směsi, 200 ml nízkotučného mléka pokapané citrónem nebo octem
Oběd
Salátová mísa s 80 g konzervovaných mořských ryb (tuňák, makrela, sardinky) se zálovkou z olivového oleje, citrónové šťávy a pepře, 1 plátek celozrnného chleba, 200 ml nízotučného mléka
Svačina
600 ml čerstvé zeleninové směsi, 200 ml nízkotučného mléka pokapané citrónem nebo octem
Večeře
100 g vařeného kuřecího masa- bez kůže, 200 ml sbíraného masového bujónu, 400 ml spařené brokolice, 1 brambor
  • 3. DEN
Snídaně
200 ml bílého nízkotučného jogurtu, smíchaného s čerstvým ovocem a pomerančovou šťávou
Svačina
30 g nízkotučného tvrdého sýra, 2 chlebíčky Racio, 100 g hroznové víno
Oběd
200 ml rajčatové šťávy, nebo masového vývaru, 80 g plátků kuřete uvařeného v páře, 1 plátek celozrnného chleba, hlávkový salát, pomeranč, salátová okurka
Svačina
30 g nízkotučného tvrdého sýra, 2 chlebíčky Racio, 100 g hroznové víno
Večeře
300 ml vařených těstovin s rajčatovou šťávou, těstoviny současně vaříme se dvěma nakrájenými rajčaty, 1/2 cibule, koření, 400 ml okurkového či cuketového salátu, 80 g vařených ryb

Další články s podobnou tématikou najdete v rubrice Výživa-diety

Jan Kolář
honza@fitnesscentra.cz


Rekvalifikační masážní kurzy: masér(ka)

Masáže:čínské,proti celuitidě, relaxační..

« zpět na hlavní stranu

www.fitsport-jt.cz www.aminostar.com

www.sportovni-vyziva.cz
www.fitsport-jt.cz www.aminostar.com