fitnesscentra.cz-TRENÉRSKÉ KURZY (INSTRUKTOR FITNESS), trenerska skola, osobní trenér , fitness a kulturistika,masérské kurzy,posilování,masáže,rekvalifikační masérské kurzy-masér, masérská škola
fitness, kulturistika, posilování,hubnutí, masáže,celulitida,masážní stoly a lehátka,maserske lehatka a stoly,rekvalifikační kurzy-masér,výživa, cvičení
Služby Ceník Kontakt
kulturistika,fitness, posilování, masáže, obezita,masazni stoly a lehatka, celulitida,rekvalifikační kurzy-masér, hubnutí,výživa, masérská škola
Vše pro zdraví a masáž, masážní a tělové oleje, masérská lehátka, knihy, léčivé masti,čaje, byliny, kosmetika...
                Foto dne
 sexyfotodne `
Základní principy Pilatesovy metody
pilatesa Základ Pilatesovy metody tvoří devět principů, podle nichž je cvičení uspořádáno a praktikováno. Prvním principem je koncentrace, kinestetická pozornost, která vám umožní soustředit mysl na to, co dělá tělo. Možná budete potřebovat cvičit na nějakém klidném místě, abyste dosáhli této úrovně soustředění. Používáte mysl k tomu, abyste poučili svaly. Vaše pozornost by měla být po celou dobu cvičení zaměřena na tělo. Koncentrace s sebou přináší kontrolu, neurosvalová koordinace, která zajišťuje pohyb, nebude nevědomá nebo náhodná. Naše těla někdy nedělají přesně to, co bychom chtěli, ale koordinace a kontrola jsou schopnosti, které se můžeme naučit pravidelným cvičením.

pilatesb Kontroly dosahujeme koncentrací na střed. Joseph Pilates to popisuje jako práci s pletencem síly nebo „opaskem síly“. Veškerý pohyb vychází ze středu. Stabilizace vycházející od hluboce uložených malých svalů, přes hluboké, po povrchové břišní svaly je bezpečným a vysoce efektivním výchozím bodem pro jakýkoli pohyb. Stejně důležité je brániční dýchání. Dech iniciuje pohyb. Dýchání vedené do zadní části hrudníku naplňuje tělo a napomáhá udržovat páteř ve správné vzpřímené poloze. Pokud je byť jeden sval nebo kost v nesprávné poloze, ovlivňuje to celé tělo, ať už sedíme na míči, stojíme na nohou, nebo ležíme na podložce. Špatná poloha působí negativně na dech, držení těla a pohyb, protože dominance jedné svalové skupiny může ovlivnit kvalitu pohybu. Principy plynulosti a dokonalosti otevírají dveře holistickému cvičení přejde do krve, jeden přesný, vláčný pohyb bude plynule přecházet v druhý. Snažíme se dosáhnout pohybu pomalého a půvabného, ale přitom účinného a přesného.

A nakonec, pokud jsme připraveni, posílí intenzita pohybu a zvýšená odolnost naši životní energii. Posilujeme stabilizační svaly, aniž bychom se museli čehokoli vzdávat. Posilování svalů je stejně důležité, jako naučit se svaly uvolňovat. Relaxace je klíčem ke zdraví a léčení těla i mysli. Mysl a tělo, které se umí uvolnit, se nepřetěžují ani nevysilují. Těchto devět základních principů Pilatese používáme rovněž při metodě Pilates na míči.

« zpět na hlavní stranu

www.fitsport-jt.cz www.aminostar.com

www.sportovni-vyziva.cz
www.fitsport-jt.cz www.aminostar.com