fitnesscentra.cz-TRENÉRSKÉ KURZY (INSTRUKTOR FITNESS), trenerska skola, osobní trenér , fitness a kulturistika,masérské kurzy,posilování,masáže,rekvalifikační masérské kurzy-masér, masérská škola
fitness, kulturistika, posilování,hubnutí, masáže,celulitida,masážní stoly a lehátka,maserske lehatka a stoly,rekvalifikační kurzy-masér,výživa, cvičení
Služby Ceník Kontakt
kulturistika,fitness, posilování, masáže, obezita,masazni stoly a lehatka, celulitida,rekvalifikační kurzy-masér, hubnutí,výživa, masérská škola
Vše pro zdraví a masáž, masážní a tělové oleje, masérská lehátka, knihy, léčivé masti,čaje, byliny, kosmetika...
                Foto dne
 sexyfotodne `
Těžké váhy po celý rok?
Cvičíte např. půl roku s těžkými váhami a zastavil se vám růst svalové hmoty? Ke zvětšení svalových objemů a síly se musí používat těžké váhy. K dosažení dobrých výsledků, ale trénink prováděný celoročně stejným způsobem nestačí.

Pokud trénujete na hmotu a sílu, nesoustřeďte se pouze na svaly, ale také na šlachy a vazy. Protože tato pojivová tkáň se prokrvuje hůře než tkáň svalová, je ji třeba procvičovat vyšším počtem opakování s lehčí zátěží.

Lehčí způsob tréninku také podporuje větší přítok krve do svalů. To je důvod, proč je dobré lehký trénink občas zařazovat za těžký trénink.

Každý kulturista překonává po několika měsících těžkého tréninku určitou výkonnostní stagnaci. V tom případě je dobré vyzkoušet něco nového např. velký počet opakování ( až 50 ) a série 20- 30 opakováními. Tento spíše vytrvalostní typ cvičení vás lépe připraví na těžký objemový trénink, který potom následuje

Při lehčím tréninku se dobře uvolníte a odreagujete, zatímco těžký trénink je náročný na stálou koncentraci a vyčerpává jak fyzicky tak psychicky. Občasný prokrvovací trénink s vyšším počtem opakování je proto dobrou protiúrazovou prevencí a vítanou změnou stereotypu.

Na celoroční přípravu je třeba hledět jako na střídání takových typů tréninku. Weiderův princip oklamání neustále nutí svaly k adaptaci na změnu cyklů, která se projeví tím , že se jejich růst nezastaví.

Opravdový kulturista umí naslouchat hlasu svého těla a pozná kdy je třeba změnit styl cvičení

Zajímavé informace, jak získat svaly, budete pravidelně nacházet také v rubrice KULTURISTIKA.

Rekvalifikační masážní kurzy: masér(ka)

Masáže:čínské,proti celuitidě, relaxační..

« zpět

www.fitsport-jt.cz www.aminostar.com

www.sportovni-vyziva.cz
www.fitsport-jt.cz www.aminostar.com