fitnesscentra.cz-TRENÉRSKÉ KURZY (INSTRUKTOR FITNESS), trenerska skola, osobní trenér , fitness a kulturistika,masérské kurzy,posilování,masáže,rekvalifikační masérské kurzy-masér, masérská škola
fitness, kulturistika, posilování,hubnutí, masáže,celulitida,masážní stoly a lehátka,maserske lehatka a stoly,rekvalifikační kurzy-masér,výživa, cvičení
Služby Ceník Kontakt
kulturistika,fitness, posilování, masáže, obezita,masazni stoly a lehatka, celulitida,rekvalifikační kurzy-masér, hubnutí,výživa, masérská škola
Vše pro zdraví a masáž, masážní a tělové oleje, masérská lehátka, knihy, léčivé masti,čaje, byliny, kosmetika...
                Foto dne
 sexyfotodne `
Zajímavosti  >>  Recepty
Přidejte zde svůj oblíbený recept.
Stačí vepsat do formuláře. Děkujeme ...

    

Čína pro sportovce
Suroviny:kuřecí prsíčka, olivový olej, sůl, pepř, 1 lžička vegety, kari, hořčice, 1 žloutek,
Nadrobno nakrájíme kuřecí prsíčka, která naložíme na několik hodin do olivového oleje, posolíme, opepříme, přidáme lžičku vegety, trochu kari koření, hořčici a jeden žloutek. O něco později vše orestujeme na pánvi.

KRÉMOVÉ KUŘE
Suroviny:krémová instanční polévka (žampiónová, sýrová, brokolicová, chřestová…),kuřecí prsíčka,nízkotučný parmezán
Do zapékací mísy vložte maso a polijte je krémovou polévkou, posypte sýrem a v předehřáté troubě nechte 30 - 40 minut zapékat. Podávejte s rýží, brambory nebo zeleninou.

STEAK PO TEXASKU S BRAMBORAMI
Suroviny:250 g kuřecího steaku,1 středně velká brambora,skořice,olej,3 lžičky tabasca,2 lžičky hořčice,sůl,1 - 2 šálky ananasového džusu,drcený pepř
Z uvedených ingrediencí udělejte marinádu. Steaky ponořte do marinády a nechte je v chladničce přes noc marinovat. Pak je ogrilujte nebo opečte do měkka. Bramboru opečte, rozkrojte, posypte umělým sladidlem a skořicí, zakapejte trochou olivového oleje. Ihned podávejte.

OVESNÁ KAŠE S JABLKY
Suroviny:ovesné kaše (instantní),1 nastrouhané jablko,umělé sladidlo
Ovesnou kaši uvařte dle návodu na obalu. Během vaření přidejte nastrouhané jablko a doslaďte umělým sladidlem.

PALAČINKY S TVAROHEM
Suroviny:1/2 šálku ovesné kaše,3 vaječné bílky,skořice,umělé sladidlo,1/2 nízkotučného tvarohu,marmeláda bez cukru
Smíchejte dohromady ovesnou kaši, vaječné bílky, skořici a sladidlo. Ze vzniklé směsi pak na předehřáté pánvi připravujte středně tenké palačinky. Potřete je nízkotučným tvarohem a marmeládou.

Plátky s hořčico pepřovou omajdou
Suroviny: Plátky kuře, vepř. anglická slanina ,smetana ,lžíce hořčice, smetana ,nakládaný pepř /skleněná lahvička/ ,1/2 masoxu ,olej na pánev
Na olej dáme jemně pokrájenou slaninu, můžete kombinovat i s trv. salámem, přidáme naklepané a osolené řízky a po obou stranách je jemně proděléme. Na maso dáme dvě lžičky plnotučné hořčice a přilejeme smetanu, pěkně hořčici se smetanou zamícháme a plátky masa v ní necháme dodělat. Nakonec přidáme zceděný nakládaný zelený pepř /2 lžičky/ a smícháme s omajdou. Podle chuti můžeme dochutit rozpuštěným masoxem. Přidávám brambory nebo hranolky.

Kuře na kari a bazalce
Suroviny: 4 kuřecí prsa, olivový olej na smažení, kari, bazalka, pepř, sůl, hladká mouka, kousek másla, 2 sladké smetany
- kuřecí prsa naklepeme, osolíme, opepříme, okořeníme kari a bazalkou - obalíme v hladké mouce a po obou stranách krátce osmažíme na olivovém oleji - poté plátky masa naklademe do máslem vymazaného pekáče, zalijeme smetanou a trochou vody, pekáč zakryjeme - pečeme cca 30 min. ve středně vyhřáté troubě / omáčka zhoustne a maso je křehké/

Čínský biftek
Suroviny: 6 vepřových nebo kuřecích řízků, 4 vejce, 1 lžička Vegety, 1 lžíce Solamylu, 2 lžíce sojové omáčky, 1 lžíce hořčice, sůl, pepř, 5 stroužků lisovaného česneku, 3 lžíce vody
Maso naklepeme, osolíme, a namočíme do omáčky z ostatních přísad. Necháme naložené v míse, zakryté poklicí v lednici asi 2 dny. Potom maso vyjmeme a opékáme na pánvi na rozehřátém tuku. Podáváme se zeleninovým salátem, s hranolkami,nebo s topinkami a tatarskou omáčkou nebo libovolným dressinkem dle chuti.

Čína po česku
Suroviny: 30 dkg vepřových nebo kuřecích řízků nakrájíme na nudličky a vložíme do misky. Přidáme sůl, pepř, lžičku kari koření, lžíci sojové omáčky, lžíci worcesterové omáčky, 2 lžíce oleje, 2 žloutky, 1 lžičku Solamylu.
Promícháme a necháme přes noc v lednici odležet. Druhý den vyklopíme maso i s marinádou na pánev, ve které jsme rozpálili olej a rychle opékáme a kousky masa od sebe oddělujeme. Když je maso měkké přidáme hrst slaných arašidů nebo mandlí, zakapeme sojovou omáčkou a orestujeme. Podáváme s rýží.

Plněné palačinky
Suroviny: Pro dvě osoby: 2 palačinky,4 plátky tvrdého sýra,2 párky/vegeťáky/strouhanku,hlad.nouku vajíčko, sůl,olej na smažení.
Upečeme si palačinky bez cukru,necháme trochu vychladnout,potom na každou položíme 2 plátky sýra a párek.Palačinu zabalíme a obalíme v trojobalu,/2x ve vajíčku a ve strouhance/.Strouhanku dobře přitlačíme,aby se palačinka neotevřela.Smažíme dozlatova.Příloha:Bramborová kaše. Je to jednoduché a rychlé,ale hlavně moc dobré.

Langoše
Suroviny: 50 dkg hladké mouky, 3 dcl vody, kostka droždí, špetka soli.
Udělejte kvásek, nechte vykynout. Ostatní přísady přidejte ke kvásku, vypracujte těsto, nechte vykynout. Z těsta udělejte placky(langoše) a smažte v dostatečném množství rozpáleném tuku. Hotové mažte kečupem, česnekem, sypte sýrem atd. Dobrou chuť!

www.fitsport-jt.cz www.aminostar.com

www.sportovni-vyziva.cz
www.fitsport-jt.cz www.aminostar.com